Alapok, avagy hogyan kezdjem a játékot. (gyors fejlődés)

No hát kezdjünk bele.

Ha meg vagy a regisztrálással, Jelentkezz be. Minden bizonnyal Dakota világba rakott. A többit ne is nézd. Ez éri meg a legjobban, hiszen több mint 20.000 játékos koptatja e világot. Ha bejelentkeztél, megjelenik egy segítség ablak. Ha akarod végigcsinálod a segítséget, ha akarod nem. De most segítek az első pár szintben kb 1 perc alatt. KiXeled a segítséget... Utána rámész a felszerelések menüpontra, ami bal oldalon felülröl a 3. Az eszköztárból rakd be a szürke rongyot és a szürke, kopott cipőt is. Ha megvan, menj a párbajokra. (bal oldal, alulról a 2.) A párbajok ablak jobb oldalán vannak a találatok, és a kitérés körönként. Ezeket állítsd be tetszőlegesen. Arra figyelj, hogy az egyik körben az emberednek minden pontja piros legyen (egyenesen álljon), a célzást pedig irányítsd az ellenfél fejére. Most a párbajok ablak bal oldalán ott vannak az NPC (robot) ellenfelek. Hívd ki mindegyiket a piros körre kattintva, amibe egy revolver van. Mindet legyőzted és 2-es vagy, + kb 6 tp a 19-ből.

 

Most bezárod az összes ablakot és a kalandokra mész (bal oldal felülröl a 4.). Henry Walker, a csapos fölött egy sárga felkiáltójelet látsz. Kattints Henryre és fogadd el a kalandot. Hívd ki Gazembert. Ne félj 4 körből kiütöd. :) Ezzel le is zárod ezt a kalandot. Kaptál 14tp-t és egy törött agyagvázát. Most vissza a felszerelésre és rakd be az újonnan szerzett tárgyat. Most megkapod a Pony-expressz kalandot. Meg kell erősítened az e-mail címedet. Pl.: Ha te a kovácsjózsi@valamilyenmail.hu-val regisztráltad magad, felmész az e-mail címedre és a megerősítő levélben rámész a linkre. Kész is...Eközben már 3-as vagy. Ha most lezárod a kalandot, már csak pár tp kell a szintlépéshez.

 

Szoval taktika a következő: Elfogadod a másik kalandot, amiben sarkantyúzni kell 2 percig. Ezzel nem lesz gond, hiszen alapból a sarkantyúzásnál vagy. A térképen sárga körrel vagy jelezve. A sarkantyúzás mellett vagy. Rámész a sarkantyúzásra és arra mész, hogy kezdés. De te okos vagy, és nem 1X mész rá a kezdésre, hanem 3X. Így 3X annyi tp-t, pénzt kapsz, és az energiád is lemegy. De ez nem baj, mert szintlépéskor ez az energia újratöltődik. Ezt a technikát alkalmazhatod minden szintlépés előtt és jól jársz. :)

Ha lejárt, lezárod a kalandot Henrynél. Immár 4-es vagy. :)

Most elfogadod a kalandot, de nem Henrynél, hanem Maria Roalstadnál. Egyszerre 2-t. Erik szökését most hagyd. Most az érdekes lelet nevű kaland érdekel minket.

 

A következő a teendő: Alul 9 kört látsz. 4-et baloldalon, 5-öt jobb oldalon. Ha rájuk vezeted az egeret látod, hogy bal oldalon a 3. egy földgömb. Kattints rá és behoz egy kis térképet. Menj arra, hogy munka kiválasztása, és keresd ki a gyapotszedést. A térképen kék pontok fognak megjelenni. Menj a hozzád legközelebbire, és menj a munkára. Itt már az időt is beállíthatod. Hogy mennyi időt dolgozzon. Nekünk most elég lesz a 30 perc.

.......

Ha kész vagy, lezárod a kalandot, és megkapod a gyapjúponcsódat. Ne habozz! Felszerelés, katt a poncsóra és már van is egy poncsód.

Na milyen érzés 5-ösnek lenni? :)

Most kiad egy ablakot, hogy 5-ös szintű vagy, és szerkesztd meg az avatárod. Ezuttal hallgass rá. Karakter (bal oldal legfölső), és felül a 3. menüpontra menj, karakter szerkesztése címmel. Csináld meg vadnyugati megfelelődet, majd térj vissza a játékhoz.

Innen jön pár hihetetlenül egyszerű kaland. 2-t emelnék ki.

 

John Fitzburn, a seriff kalandját, miszerint el kell adnod az egyik porrongyot amit kaptál. Ez egyszerű. Rámész a felszerelésre, majd az eszközök felöli oldalon látsz egy őszbajuszos bácsit. Katt rá, és add el neki az egyik porrongyot. Már kész is.

A másik kaland amire felszeretném hívni a figyelmet, szintén a seriffnél van. 200$-t kell adnod neki, cserébe pedig kapsz egy ifjú csődört. Ez megnöveli a sebességed a térképen, szoval add neki oda azt a nyavajás 200$-t.

Innen már olyan sorrendbe csinálod a kalandokat (ha csinálod) amilyenbe akarod.

Most már szép lassan elkezdheted osztogatni a képesség, tulajdonság pontokat...(Bal oldal, felülről a 2.) Minden szintlépéskor kapsz 1 tulajdonság, és 3 képességpontot. Jó tanács: mindig maradjon 1-2 tallonba. :) amiket nem raksz semmire. Hátha szükséged lesz rá.

 

További tudnivalók:

 

Városok:

A városokban vásárolhatsz, imátkozhatsz és aludhatsz is. Ezekről külön-külön is lesz szó.

Dakotán kevesebb város van, rengeteg lakosssal.

Ha csatlakozni akarsz egy városba, küldj egy levelet a kalaposnak és, ha szerencséd van, küldi is a meghívót.

Ha építeni akarsz egy várost, ahhoz 80 energiapontra, és 300$-ra lesz szükséged.

Ha kiépítetted a várost, és nem tudod milyen sorrendbe kell építeni az épületeket, segítek:

1. Hotel 1.szint

2. Városháza 1.szint

3. Városháza 2.szint

4. Városháza 3.szint

5. Temetkezési vállalkozó

6. vegyesbolt/ szabó/ fegyverkovács 1.szint

7. Hotel 2.szint

8. Városháza 5. szint

A többi már mindegy...

A városodnak meggyőző legyen a profilja, hogy minél többen csatlakozzanak a városodba. :)

 

Hotel:

A városok hoteljében újratöltheted energiádat.

8 óra alvás meghozza gyümölcsét, és újra munkaképes leszel.

De ennek is van ára...
Idegen városban alvás ára:

 

 

 

 

Ima (templom):

Lehet a játékban imádkozni. Akárcsak a valós világban, hatásának pontos leírása nem létezik. Egyesek szerint ima után jobban megy a párbaj, mások szerint jobban megy az építés, megint mások szerint jobb dolgokat lehet találni a munkák során. Van aki fegyver nélkül imádkozik, van aki kőmedálban, van aki bizonyos termékkel a kezében ésatöbbi. Konkrét bizonyítéka nincs a hasznának, de én 2-3 párbajonként, nagy találási esélyes munkák és városépítés közben, üzlet következő szintre emelésekor szoktam. Végül is, csak 15 perc.

 

 

Felszerelés:

Ha munkánál találsz terméket vagy tárgyat, az a táskádba kerül. Minden tárgyat, terméket érdemes megtartani mert lehet, hogy egy kalandhoz épp az a nyavajás 3$-os paradicsom kell majd, vagy az a +1javítást adó szürke kopott cipő egy munkához. :)

Egy őszbajuszos bácsi is van a felszerelésekben. Ő az utazó kereskedő.

Minden nap 8 tárgyat ajánl neked. Minden nap érdemes ránézni, mert lehet, hogy pont azt a tárgyat árulja amit épp hajkurászol a piacon.

 

 

Városok és szövetségek (bővebben):

 

A városok a The-West alapelemei.

Lehetsz tagja, alapítója, tanácsosa vagy csak egy átutazó vendég a hotelban.

Ha csatlakozni akarsz az egyik városhoz, mindig a kalappal jelölt emberkéktől kérj.

A cilinderes az alapító.

A keménykalapos a tanácsos.

Az egyszerű sapkás pedig a polgár.

Néhány városban cifrázzák a címeket. (diplomata, párbajfelelős stb...)

 

Ha építeni szeretnél gy várost több mód is van rá.

- Kiépítesz egy szellemvárost. ( minitérképen szürkével jelölik)

- vagy építesz egy sajátot. (Olyan mint a munka, kék alapon egy ásó feje amin egy bakancs van)

A mód minegy, a lényeg, hogy 300$-ra és 80 energiára lesz szükséged a művelethez.

Hogy jól irányítsd a városod okosnak kell lenned.

A város irányításáról bővebben: The West -----> Útmutatók-------> Hogyan legyek jó városvezető

 

Szövetségek:

Ha már vagytok páran a városba csatlakozhatsz, vagy alapíthatsz egy szövetséget. Fontos, hogy ha nagy szövetségbe csatlakoztok, legyetek aktívak. Olvassátok a fórumot és használjátok.

A szövetségeknek több célja is lehet:

- Segíteni egymást pénzügyileg, építésileg

- Erődöt szerezni

- Elterjedni a világon, uralni azt.

 

Téma: Kérdéseket írjátok ide, én pedig leírom az alapoknál. :)

Dátum: 2012.07.31

Feladó: gábor91

Tárgy: kérdésem.

Kedves segítö.
Az eddig leírtak nekem nagyon hasznosak voltak és még a 6 a 19böl is bejött. (aki olvasta, tudja miröl van szó)
Ami még nem tiszta nekem:
-kereskedö
-szövetségek
-erödök és harcaik
-póker
elöre is köszönöm...

Dátum: 2012.08.08

Feladó: tumpi (admin)

Tárgy: Re:kérdésem.

Üdv.
Szívesen segítek.
Ezeket is leírom ugyanide.
Pár óra...max holnapra.
:)

Új hozzászólás hozzáadása